Mä oon Ollu kiusattuna liian kauan ja se näkyy minussa jo! kun en osaa oikein Nauttia mistään kun ajattelen että joku taas pilaa sen Toisen kerran,Joskus oon miettiny miksi välitän muiden mielipiteistä kun osaan Itse päättää omasta elämästä! Jotenkin tuntuu taas et masennus iskee Päälle kun Mikää ei innosta Ei edes elämä, Mulla on tosi paljon Univaikeuksia.. Saatan joskus valvoa koko yön iltaa saakka ennen kun Nukahdan! Mutta Joskus nukahan ajoissa mutta sitä tapahtuu tosi harvoin! En olisi koskaan uskonut että nää asiat vaikutti näin paljon mun elämää etten osaa enää mistään uudesta innostua, ajattelin hakea kouluun,mut sit taas pelottaa jos joku rupee taas kiusaamaan siintä millanen oon! Mä tiedän että Tääl elämässä mulla on Sellasia ihmisiä mukana jotka oikeesti Tukee mua! mutta muutamien viikkojen aikana oon Tajunnu et ne "sellaset ystävät" ei oo mun elämäs enää! koska ei kukaan oo edes kysymyt kuinka mä voin tai mitä kuuluu! Mä en oo uskaltannu asioistani puhua kellekkään muulle kun Omalle poikaystävälle koska luotan siihin 100%!❤ Mutta Muille en oo Kertonu koska en uskalla! Esim itsemurha yritykset ajattelin että se helpottaisi mun oloa..Mutta oikeesti helpottais mutta ei sitte muiden Mulle tärkeitten ihmisten Oloa! Mä kärsin vaikka ja mistä! mut oon silti koittanu pysyy Aina vahvana ja Esittäny olevani ilonen Minä! mutta en jaksa enää esittää! joskus on vaan pakko näyttää omat tunteet muillekkin kun vaan itselleni Yksin kotona!! Mä tänään Aamulla lähen Lenkille ja Koitan piristää itseäni jotenkin!  Koitan saada asiat kuntoon! 

Goodnight and Sweet Dreams❤